سحرخیز باش تا رتبه برتر باشی!

سحرخیز باش تا رتبه برتر باشی!

معرفی ۳ اپلیکیشن کاربردی برای سحرخیزی

تاحالا چند بار شده که تصمیم بگیری از فردا صبح زود بیدار شی و به برنامه هات برسی، ولی نتونستی؟ چندبار شده که آلارم گوشیت و ۵ دقیقه ۵ دقیقه تنظیم کردی تا زنگ بزنه ولی هر بار که زنگ زده بیدار شدی، خاموشش کردی و دوباره خوابیدی؟ دیدی وقتی صبح دیرتر از برنامت از خواب بیدار میشی احساس می کنی کل روزت و از دست دادی و تا شب کلافه ای؟ نگران نباش! با من همراه شو تا راه حل مشکلت رو پیدا کنی.
اما از اول همه ببینیم اصلا چرا باید سحرخیز باشیم؟ علاوه بر این که سحرخیزی و صبح زود بیدار شدن تاثیرات زیادی در سلامت جسمی و روحی ما و پیشگیری از بسیاری از بیماری ها داره، مطالعات و تحقیقات نشون داده که صبح های زود بهترین زمان برای ثمربخشیه. ساعت 5 تا 8 صبح، زمانیه ما بیشترین انگیزه ممکن رو برای شروع برنامه هامون داریم. کریستُف رندلر که یک زیست شناسه، در مطالعه اخیر خودش که در دانشگاه هاروارد انجام گرفته، ۳۶۷ دانشجو رو مورد بررسی قرار داده و به این نتیجه رسیده که افرادی که صبح ها زودتر از خواب بیدار می شدن، به مراتب فعال تر بودن و اهداف بلندمدتی در ذهنشون داشتن. هم چنین بر اساس تحقیقات صبح زود بیدار شدن باعث کاهش سطح استرس در افراد میشه و وقتی تمام اتفاقات خوبی که بهشون اشاره شد برای ما بیفته، قدرت یادگیری و بازدهی مغز ما بیشتر میشه.
حالا که با اهمیت سحرخیزی آشنا شدیم در ادامه به معرفی ۳ تا اپلیکیشن جذاب و کاربردی می پردازیم که بهت کمک می کنه صبح زود بیدار شدن کار آسون تری باشه.
آزاردهنده ترین ساعت های زنگی جهان:
۱. Shake it alarm
شعار این اپلیکشن اینه که به خرس های خوابالو کمک می کنه به روش درست از خواب بیدار شن. این اپ ۳ تا روش جذاب برای بیدار شدن به شما پیشنهاد میده. اولین روش اینه که انقدر گوشی رو تکون بدید تا یک خط پرشه، روش دوم اینه که انقدر داد بزنید تا باور کنه بیدار شدید (البته حواستون باشه اهالی خونه رو هم از خواب بیدار نکنید)، سومین روش اینه که وقتی آلارم به صدا درومد اونقدر با ضربه زدن روی گوشی اون خرس بدبختی که روی صفحه خوابیده رو بزنید تا بالاخره بیدار شه، هم چنین می تونید میزان سختی این روش ها رو هم تعیین کنید. سه گزینه آسون، متوسط و سخت داره. پیشنهاد می کنم هر چقدر خوابالوترید تنظیمات رو روی حالت سخت تر بذارید.

 

۲. I can’t wake up
مهم ترین ویژگی این اپلیکیشن ماموریت های متنوعیه که برای بیدار شدن به شما محول می کنه. شما میتونید یکی از ۸ ماموریت این اپلیکیشن رو برای هرکدوم از آلارم هاتون انتخاب کنید و صدای زنگ تا زمانی که شما اون ماموریت رو به انجام نرسونید به هیچ وجه قطع نمیشه. هر ماموریت با ماموریت دیگه متفاوته از مساله ریاضی گرفته تا حل کردن پازل و یا حتی تایپ کردن متنی که اپلیکیشن میگه. خلاصه که هیچ راه در رفتنی نداره.

 

۳. Alarmy.
این اپلیکیشن نسبت به دو تا اپلیکیشن قبلی امتیاز بالاتر و محبوبیت بیشتری داره. طراحی جذابی داره و کار کردن باهاش راحته. شعارش هم اینه که از امروز صبحت رو با موفقیت شروع کن. این اپلیکیشن هم برای بیدار شدن، ماموریت های مختلفی به انتخاب خودتون داره. یه ماموریت منحصر به فرد این اپلیکیشن اینه که می تونید توی تنظیمات به صورت پیشفرض، عکس یک مکان از خونه رو به عنوان الگو قرار بدید و بعد اگر آلارمتون رو با ماموریت عکسبرداری انتخاب کنید تا از اون مکان الگو برای اپلیکیشن عکس نفرستید، دست از سرتون برنمیداره.

 

روش نصب: این اپلیکیشن ها رو می تونید از گوگل پلی و یا اپ استور دانلود کنید.

برای رسیدن به موفقیت حتی از چالش های مسیر هم لذت ببرید و به خودتون ببالید که اونقدر قوی بودید که از پس همه ی اون ها بربیایید.

من کیانا اناری هستم. ‌من عقیده دارم آدم ها خودشون مسئول موفقیت ها و شکست هاشون هستن. “تلاش سخت تو رو در موقعیتی قرار میده که خوش شانسی بتونه پیدات کنه!”. امروز خوشحالم که بگم “تلاش بسیار بسیار زیاد و سخت” و “کم نیاوردن و تسلیم نشدن” رمز موفقیت تمام افراد موفقی که به آرزوهاشون رسیدن. پس با هرشرایطی تو هر برهه از زمان که هستی فقط تلاش کن و بجنگ برای آرزوهات…