موسسه روشن‌اندیشان عصر یادگیری

ما متخصص در مشاوره موفقیت نوجوانان هستیم. ما مهارت‌های لازم را برای موفقیت در تحصیل، محیط کار و روابط اجتماعی به دانش‌آموزان آموزش می‌دهیم. مهارت‌هایی که در مدرسه نمی‌آموزند!

فهرست دوره‌ها و برنامه‌ها

دوره مهارت‌های یادگیری مؤسسه راعی

هر مطالعه‌ای، یادگیری نیست! هر تلاشی برای فهم مطلب به یاد گرفتن آن نمی‌انجامد! برای این‌که هر مطلبی را به خوبی فرابگیرید، باید بدانید مغز ما چطور کار می‌کند؟ چگونه مطالب را ذخیره می‌کند، به یاد می‌آورد و در نهایت تحلیل می‌کند. ما با بومی کردن مطالعات روان‌شناسی شناخت (Cognitive psychology) به شما یاد می‌دهیم چگونه مطالعه فعالانه داشته باشید. با این دوره زمان یادگیری حرفه‌ای هر درس تنها 100 ساعت خواهد بود!

مهارت‌های یادگیری

دوره مهارت‌های سبک زندگی مؤسسه راعی

شاید این هزاران ساعتی که صرف مطالعه فیزیک و ریاضی می‌کنیم هیچ زمانی به کار ما نیاید. شاید در آینده حسرت زمان‌هایی را بخوریم که در آموزش مطالب بیهوده از دست دادیم. اما مطمئن باشید هیچ‌وقت حسرت ساعت‌هایی را که صرف یادگیری مهارت‌های زندگی کردید، نخواهید خورد. در این دوره یاد می‌گیرید، در برابر بحران‌ها و ناملایمات زندگی، چکار کنیم؟ چگونه تمرکز خود را بر هدفمان حفظ کنیم و زندگی شاد و آرامی را در کنار آن‌ها که دوستشان داریم، تجربه کنیم!

آزمون‌های روان‌شناسی

موفق‌ترین انسان‌ها آن‌هایی هستند که بیشترین شناخت را از نقاط قوت و ضعف خود دارند و هر روز برای بهبود نقاط ضعف خود تلاش می‌کنند.

12 آزمون روانشناسی برای شناخت بهتر خودتان!

آزمون‌های روان‌شناسی

پادکست‌های مشاوره‌ای (رادیو راعی)

امروزه بسیاری از دانش‌آموزان حوصله مطالب طولانی را ندارند. پادکست‌های سه دقیقه‌ای موسسه راعی، به سرعت راهکار مناسب دانش‌آموز را در اختیار او قرار می‌دهد.

راهکارهایی برای چهار فصل در 12 قدم!

پادکست‌های مشاوره‌ای

مشاوره به سبک راعی

روز اول دانشجویی در کمبریج، برای شما یک دوره کوتاه درباره مطالعه و موفقیت در دانشگاه برگزار می‌کنند. مهارت‌های آن دوره به دانشجوها کمک می‌کند تا بتوانند روزی 200 صفحه پاورپوینت را مطالعه کنند و مطالب آن را یاد بگیرند و البته تحت این فشار کاری زیاد، تعادل زندگی خودشان را از دست ندهند. این دوره به شما رازهای ساده اما عمیق شیوه کمبریج را آموزش می‌دهد. مطالبی که تا آخر عمر، شما را در بهبود زندگی‌تان یاری می‌دهند.

مشاوره

کارگاه‌های مهارت خاص

تفاوتی ندارد مدیر مدرسه باشید یا مدیر سازمان، پدری دلسوز باشید یا مادری نگران آینده فرزند، حتما کارگاه‌ها و همایش‌های سالانه موسسه راعی می‌تواند راه‌گشای مشکلات عزیزان شما باشد. 12 همایش برای 12 ماه سال و معضلات آن!

کارگاه‌ها

آسیب شناسی مدارس (سوشیانت)

هر مدیری برای خود یک رسالت آموزشی دارد و باید استراتژی‌های مناسب را برای رسیدن به اهداف و رسالت خود طراحی کند. در این میان، مدیر باید با تمامی آسیب‌های اجتماعی و فردی دانش‌آموزان مواجه شده و مدرسه را در مسیر درست قرار دهد. ما با استفاده از پرسشنامه‌ها و مصاحبه‌های استاندارد و تحلیل کمی و کیفی داده‌ها، نقاط قوت و ضعف دانش‌آموزان را به شما نشان خواهیم داد و با همکاری شما برنامه استراتژیک آموزشی مدرسه را بر اساس الگوی تعالی آموزش و پرورش تدوین خواهیم کرد.

کارگاه‌های ویژه والدین

سند تحول بنیادین، شاخص ما برای ایجاد تحول در آموزش و پرورش است. آگاهی والدین از فرزندپروری صحیح یکی از پایه‌های رسیدن به اهداف این سند است. افزایش آسیب‌های اجتماعی ریشه در خانواده از یک سو و افت دانش‌آموزان کشور در رده‌بندی کشورها در زمینه درک و کار با اعداد و تفکر مسئله‌محور از سویی دیگر موسسه راعی را بر آن داشت تا با تدوین دوره‌های مهارتی فرزندپروری (ویژه والدین) و تفکر خلاق، نظام رسمی آموزشی کشور را در جهت تحقق سند تحول بنیادین یاری دهد.

کارگاه والدین

کارگاه‌های انرژی سبز (دکتر راعی)

توی سال، همیشه ترمی یک‌بار انرژی کنکوری‌ها می‌افته! دکتر راعی توی اون دوران یه سری کارگاه انگیزشی برگزار می‌کنه تا انرژی شما برگرده. ضمنا توی این کارگاه‌ها مباحث مهم هر ترم هم دوره می‌شه و شما می‌تونید سوال‌های خودتون رو از دکتر راعی بپرسید.